keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Kiusataan minimalistia


Jos valta olisi yksin minulla, olisi kotimme sisustus jonkin verran koristeellisempi ja romanttisempi – haaveilen kroonisesti esimerkiksi virkatusta pitsisestä sängynpeitosta. Mutta koska asuinkumppanini viihtyy huomattavasti minimalistisemmassa ympäristössä, armahdan häntä (ainakin välillä).

Tämän söpöstelyn uskaltauduin hankkimaan, koska sille löytyi paikka makuuhuoneen lipaston päältä. Se taas on meikäläisen tälläytymisnurkkaus, jossa kyseinen minimalisti harvemmin liikkuu. Ruusutarjotin löytyi Emmauksesta hintaan 6 euroa.

Söpöistä viikon jatkoa ystävät!

2 kommenttia:

  1. Lukija ilmoittautuu, hei vaan :)

    Nyt on kysyttävä: onko tuosta Madaran dödöstä mihinkään? Oon harkinnut sen ostoa jo ikuisuuden (ei vähiten kauniin pakkauksen takia), mutta tähänastiset huonohkot luonnonkosmetiikkadödökokemukset ovat estäneet.

    Tykkään blogistasi kovasti! Mukavan kotoisa tunnelma. Kivaa syksyä (marraskuusta huolimatta)! :)

    VastaaPoista
  2. Hei Oili, kiva että tykkäät!

    Ja siitä dödöstä: mun on vaikea verrata sikäli, että tämä on ensimmäinen ekodödö, jota olen testannut. Sen verran skeptinen olen, että en ole toistaiseksi uskaltanut käyttää sitä kaikkein tiukimmissa tilanteissa (normaalisti kun käytän Batsin supertehokasta apteekkidödöä). Mutta niissä vähemmän tiukoissa se tuntuu pitäneen ainakin hajuhaitat poissa, kosteutta taas ei yhtä tehokkaasti kuin normidödö. Eli musta ihan ok, ainakin näin satunnaisesti käytettäväksi.

    VastaaPoista